Strategii de atragere și fidelizare a clienților

Strategii de atragere și fidelizare a clienților

(pentru cea mai bună experiență video pe telefon, îți recomand să rotești dispozitivul pe orizontală și să activezi modul Ecran complet ) Strategii de atragere și fidelizare a clienților Într-un mediu de afaceri dinamic, caracterizat de o concurență acerbă, succesul companiilor depinde tot mai mult de aplicarea unor strategii de atragere și fidelizare a clienților. […]

Cum să îți protejezi afacerea de amenințările din piață

Cum să îți protejezi afacerea de amenințările din piață

(pentru cea mai bună experiență video pe telefon, îți recomand să rotești dispozitivul pe orizontală și să activezi modul Ecran complet ) De-a lungul timpului, probabil ai trecut și tu prin momente dificile în care te-ai gândit în mod serios la cât de stabilă este afacerea ta în fața situațiilor neașteptate.   Și atunci, probabil […]

Cum calmezi temerile potențialilor clienți și crești încrederea în decizia de cumpărare

Cum calmezi temerile potențialilor clienți și crești încrederea în decizia de cumpărare

(pentru cea mai bună experiență video pe telefon, îți recomand să rotești dispozitivul pe orizontală și să activezi modul Ecran complet ) Pentru a înțelege cu adevărat ce influențează decizia de cumpărare a clienților, este esențial să analizăm cum funcționează creierul uman în procesul de luare a deciziilor. În creier există o structură, numită amigdală, […]

De ce este greșit să aloci lunar un buget de marketing fix

De ce este greșit să aloci lunar un buget de marketing fix

(pentru cea mai bună experiență video pe telefon, îți recomand să rotești dispozitivul pe orizontală și să activezi modul Ecran complet ) De ce este greșit să aloci lunar un buget de marketing fix? Alocarea unui buget de marketing fix în fiecare lună poate părea o soluție simplă și eficientă la prima vedere, dar această […]

Rețelele de socializare: Mină de aur sau Capcană pentru afacere ta

Rețelele de socializare: Mină de aur sau Capcană pentru afacere ta

(pentru cea mai bună experiență video pe telefon, îți recomand să rotești dispozitivul pe orizontală și să activezi modul Ecran complet ) Rețelele de socializare reprezintă o componentă esențială în strategia de marketing pentru majoritatea afacerilor. Aceste platforme îți oferă oportunități valoroase pentru creșterea vizibilității, promovarea produselor și a serviciilor, precum și pentru interacțiunea directă […]

3 pași pentru o campanie de marketing eficientă

3 pași pentru o campanie de marketing eficientă

(pentru cea mai bună experiență video pe telefon, îți recomand să rotești dispozitivul pe orizontală și să activezi modul Ecran complet ) Ești dezamăgit pentru că nu reușești să creezi o campanie de marketing care să producă cu adevărat rezultate? Să știi că nu ești singur! Mulți antreprenori se confruntă cu provocări similare atunci când […]

Cum crești vânzările fără să faci reduceri de preț

Cum crești vânzările fără să faci reduceri de preț

(pentru cea mai bună experiență video pe telefon, îți recomand să rotești dispozitivul pe orizontală și să activezi modul Ecran complet ) Succesul în vânzări nu ar trebui să depindă întotdeauna de ce reduceri de preț aplici produselor sau serviciilor tale. Dacă vrei să crești vânzările începe prin a înțelege și a rezolva problemele cele […]

Cum atragi atenția potențialilor clienți / parteneri în 60 de secunde

Cum atragi atenția potențialilor clienți / parteneri în 60 de secunde

(pentru cea mai bună experiență video pe telefon, îți recomand să rotești dispozitivul pe orizontală și să activezi modul Ecran complet ) În mediul de business și nu doar, primele impresii contează enorm. Fie că te întâlnești cu un potențial client sau cu un partener de afaceri, ai la dispoziție doar câteva secunde pentru a […]

Riscuri la care îți supui afacerea dacă vinzi bazându-te pe reduceri

Riscuri la care îți supui afacerea dacă vinzi bazându-te pe reduceri

(pentru cea mai bună experiență video pe telefon, îți recomand să rotești dispozitivul pe orizontală și să activezi modul Ecran complet ) Știi care sunt riscurile la care îți supui afacerea dacă vinzi bazându-te pe reduceri? În general, antreprenorii care se bazează pe reduceri de preț pentru a atrage noi clienți se confruntă cu mai […]

Cum să construiești o propunere de valoare irezistibilă

Cum să construiești o propunere de valoare irezistibilă

(pentru cea mai bună experiență video pe telefon, îți recomand să rotești dispozitivul pe orizontală și să activezi modul Ecran complet ) Cum construiești o Propunere de Valoare Irezistibilă? Ți s-a întâmplat să discuți cu un potențial client, iar acesta să te întrebe imediat de preț? Acest lucru se întâmplă deseori, întrucât multe produse și […]