Rolurile Managerului de Vânzări și principalele KPIs

Rolurile Managerului de Vânzări și principalele KPIs

Pentru a crește productivitatea echipei și cifra de afaceri, trebuie să stabilești clar rolurile Managerului de Vânzări din firma ta. În general, acesta trebuie să îndeplinească 3 roluri esențiale: Manager, Agent de Vânzări și Trainer. Dacă nu îndeplinește aceste 3 roluri, este destul de posibil ca echipa să fie mediocră, iar departamentul de vânzări, pur […]

Responsabilități Șef șantier pentru creșterea productivității echipei

Responsabilități Șef șantier pentru creșterea productivității echipei

Dacă ai o afacere în construcții și vrei ca șeful de șantier să gestioneze eficient proiectele, respectând termenele limită, bugetele și calitatea lucrării, atunci trebuie să știi cum să trasezi responsabilități clare și măsurabile. În continuare, să vedem care sunt responsabilitățile cheie pentru un șef de șantier productiv, bazate pe Planurile de Carieră pe care […]

Lider toxic: Câți „incompetenți neasumați” găzduiește firma ta

Lider toxic: Câți „incompetenți neasumați” găzduiește firma ta

„Incompetenții neasumați” reprezintă una dintre principalele cauze pentru care firma evoluează greu, iar cea mai gravă situație este atunci când aceștia dețin o poziție de conducere. Hai să clarificăm lucrurile: poate că sunt buni pe zona lor de expertiză ca executanți, dar din poziția de lideri, ei mai mult mimează conducerea echipei. Însă, au niște […]

Cum identifici departamentul principal care susţine creșterea afacerii

Cum identifici departamentul principal care susţine creșterea afacerii

Știai că mulți antreprenori nu sunt conștienți că în firma lor există un departament principal care susține creșterea afacerii? Fără un departament care să fie motorul responsabil de creșterea afacerii, este puțin probabil că afacerea ta să aibă tracțiune. Odată ce ai stabilit care este departamentul ce conduce drumul în afacerea ta, toate celelalte departamente […]

Organizarea afacerii în mod strategic: (Management & Leadership)

Organizarea afacerii în mod strategic: (Management & Leadership)

Organizarea afacerii este procesul de structurare a resurselor unei companii pentru a atinge obiectivele stabilite. Iar când discutăm despre organizarea afacerii, ne referim la sistemele din companie. Mai exact, ne referim la acele sisteme care au rolul de a asigura funcționarea eficientă a afacerii. De exemplu: Sistem de Management, Sistem de Leadership, Sistem de Marketing, […]