WEBINAR LIVE GRATUIT:
Cum să elimini haosul din activitățile zilnice și să obții control în afacere fără să fii blocat în operațional
EXCLUSIV: Antreprenori și Top Manageri cu minim 7 angajați;
📆Webinarul va avea loc - Joi, 19 Septembrie, ora 19:30.
(Gratuit)
Acest webinar este pentru tine dacă te confrunți cu una sau mai multe dintre următoarele provocări:
Te zbați pentru a atrage candidați potriviți din piață, însă ajungi să te mulțumești cu oameni slab calificați;
Noii angajați se integrează greu în rolul pe care îl au în firmă, iar productivitatea lor este scăzută;
Ești blocat în activități operaționale și nu mai ai timp să te ocupi de obiectivele de creștere ale afacerii;
Înregistrezi anual o creștere ușoară însă nu reușești să scalezi afacerea în mod predictibil;
Liderii pot susține activitățile operaționale, însă întâmpină dificultăți serioase cu obiectivele de creștere;
Creșterea companiei nu este gestionată strategic;
Te confrunți cu lideri ineficienți care nu știu ce abilități trebuie să-și îmbunătățească pentru a conduce eficient echipa;
Angajații cu poziții de conducere sunt buni ca specialiști dar slabi ca lideri;
Echipa nu reușește să gestioneze obiectivele de creștere accelerată a afacerii.
BONUSURI – Webinar:
Posibilitatea de a te înscrie la o Sesiune gratuită de discuții online – 1 la 1;
Instrument de Evaluare a Managementului Operațional și a Managementului de Creștere.
În baza rezultatelor pe care le vei obține la Instrumentul de Evaluare te voi ajuta să îți clarifici care sunt cele mai importante elemente de care trebuie să ții cont, astfel încât să dezvolți în firmă un management matur.
Vei avea acces la recomandări personalizate prin care să construiești în mod corect o fundaţie solidă de management și leadership care să te susțină în atingerea obiectivelor de creștere ale afacerii.
Reține: ca Antreprenor sau Top manager, dacă ești blocat în operațional, în realitate nu îți îndeplinești responsabilitățile pentru rolul pe care îl ai în companie. Ești doar un pompier de serviciu, care s-a obișnuit să preia frecvent din sarcinile altora și să facă micromanagement.
Însă, scopul tău este să te eliberezi, pentru că afacerea are nevoie de tine în zona de creștere, în zona de obiective strategice, nu în operațional.
Prin urmare, rezervă chiar acum un loc la webinar și hai să facem împreună primul pas către ordine și eficiență în afacerea ta!
Câteva cuvinte despre Gabriel Radu:
Fondator al brandului Programarea Succesului;
Executive Coach certificat din anul 2011;
Autorul cursurilor - Business Revolution, Leadership Mastery, Motivarea angajaților în companiile românești, etc;
Autorul Sistemelor și Programelor - BUSINESS OPTIMIZER.
Zone de expertiză:
Management | Leadership | Marketing | Vânzări
Ce spun clienții:
Click aiciore de Executive Coaching 1 la 1 și de grup
de cand susțin programe de Management & Leadership
industrii deservite
Antreprenori și Manageri care au urmat cursurile & programele PS
În calitate de Executive Coach, am susținut antreprenori și manageri de top să-și crească afacerile și să-și dezvolte echipele, iar pentru aceasta am folosit un Sistem performant de Management & Leadership.
Acest sistem l-am creat și validat în cele peste 15.000 de ore de Executive Coaching din ultimii 10 ani, susținute cu antreprenori din industrii precum: Construcții, Retail, IT, Auto, HORECA, HVAC, Industria Metalurgică și altele.
Sistemul vine cu o abordare 100% practică și se potrivește atât în firme mici cu 10 - 15 angajați cât și în firme mari cu sute de angajați.
Ce spun clienții mei?
E nevoie de maturitate atât pentru antreprenor cât şi pentru companie. Cea mai mare realizare a mea în antreprenoriat a fost renunţarea la rolul de „pompier”, sau de „erou”. Am avut nevoie de un context, de o situaţie foarte dificilă pentru a da un reset. În primul rând pentru mine şi apoi pentru companie. Tranziţia de la rolul de pompier la antreprenor a fost rapidă, după implementarea unui sistem clar de management bazat pe rezultate, reconstruirea echipei şi delegarea responsabilităţilor către lideri. Îţi mulţumesc pentru mentorat şi coaching!
Am apelat la Gabriel, întrucât am realizat că o echipă de 67 de membri nu mai putea fi condusă doar de mine și de ceea ce pot oferi eu ca perspectivă de leadership oamenilor. Am simțit nevoia de avea pe cineva care să-mi ofere un sistem organizat cu instrumente de lucru în ceea ce privește conducerea oamenilor astfel încât ei să performeze.
Gabriel a fost coach-ul meu timp de 4 ani, timp in care am facut tranzitia de la Administrator Financiar, la administrator cu drepturi depline intr-o afacere cu actionariat strain, si in final la proprietar de afaceri. Ca Administrator Financiar conduceam o echipa de 30 de oameni in compania EEINS GmbH din Iasi, iar provocarile erau mari datorita calitatii ridicate a serviciilor pe care trebuia sa le ofere firma. Pentru gestionarea echipei m-a ajutat mult un program avansat de leadership, in care am lucrat direct cu Gabriel. A fost o evolutie accelerata, timp in care am reusit sa-mi gestionez echipa si mi-am dezvoltat mentalitatea de lider. Acesta a fost un program de leadership cu instrumente utile si practice, usor de implementat si care dau cu adevarat rezultate. Apoi in 2024 am facut tranzitia la statutul de antreprenor, unde am propria afacere: Pensiunea Pescarului, care a inceput sa functioneaze bine imediat dupa deschidere. Insa, asta a fost posibil datorita mentalitatii de antreprenor si instrumentelor pe care le-am folosit in constructia afacerii. Am lucrat cu Gabriel: Modelul de afaceri, Sistemul de Management Operational, si Strategia de crestere a afacerii.
Îmi place abordarea lui Gabriel pentru că este una concretă, rezultatele s-au văzut în doar 4 luni de zile atât pe plan financiar cât și emoțional, sunt mai liniștit și fac lucrurile mult mai calculat. Am evoluat foarte mult atât în relația cu clienții cât și cu angajații.
Am avut o întâlnire cu Gabriel Radu care s-a transformat într-o experiență excelentă. A fost profesionist, a oferit servicii de înaltă calitate și mi-a oferit resurse valoroase pentru măsurarea satisfacției angajaților. Recomand cu căldură serviciile lui Gabriel Radu.
Am configurat împreună cu Gabriel strategia de dezvoltare a afacerii și ne-am pus la punct procesul de recrutare, planurile de inducție și planurile de carieră cu responsabilități și KPI clare. Pentru afacerea mea toate aceste procese au venit la fix. Până în momentul de față conduceam echipa destul de haotic, însă Gabriel m-a ajutat să aflu exact unde sunt problemele și de ce oamenii nu sunt motivați. Eram tot timpul în partea de execuție, acum, am câștigat timp și nu mă mai focalizez pe lucrurile mici.
Informaţie de înaltă calitate, livrata într-un mod simplu şi plăcut, îţi oferă claritate pe zi ce trece şi te îndeamnă inevitabil la acţiune. Iar instrumentele oferite sunt cu siguranţă "cireaşa de pe tort". Îţi mulţumesc mult, Gabriel. Felicitări pentru ceea ce faci!
Foarte mulțumit! Gabriel a scanat după prima ședință principalele probleme majore ale organizației în care lucrez și a făcut lumină în mintea mea referitor la pașii care trebuie urmați pentru a avea succes în dezvoltarea atât a organizației cât și a mea în interiorul ei. Recomand 100%.
Trecând prin acest program am înţeles cât de important este să am o strategie clară de dezvoltare a echipei, cum să-mi valorific resursele în mod eficient şi cum să conduc astfel încât să obţin mult mai uşor implicarea echipei. Acestea sunt motivele pentru care recomand cu căldură colaborarea cu Gabriel Radu.
Gabriel are metode foarte simple şi foarte aplicabile. Efortul depus merită pentru rezultatele pe care le obţii ulterior ! Recomand cu încredere!
Echipa a început să fie mai unită, munca mai organizată şi odată cu aceasta au venit şi rezultatele financiare. Recomand acest program!
Ești la un click distanță de a te înscrie la Webinarul dedicat Antreprenorilor și Top Managerilor.
Acest webinar LIVE este pentru tine dacă vrei să afli cum să elimini haosul din activitățile zilnice și să obții controlul asupra afacerii, fără să fii blocat în operațional.