Studiu de caz – HORECA: Provocări & Soluţii – Business de 5 Mil €
Astăzi, te invit să urmărești studiul de caz al unui antreprenor care a construit un business de 5 Milioane de € în industria cafelei.
Este vorba despre Mirel Fleancu – Fondator la Espresso Cafe, cu aproape 20 de ani de experiență pe piața de business din România.
Espresso Cafe este unul dintre cei mai importanți operatori de automate de cafea și băuturi calde din România, iar de-a lungul timpului au mai fost dezvoltate încă 2 arii de activitate:
- Magazin online de cafea, accesorii și consumabile mai exact tot ce ține de industria cafelei atât pentru sectorul B2C cât și B2B.
- Coffe shop de tip 2Go și cafenele de tip 2Stay unde te poți relaxa sau chiar lucra.
La bilanțul anului 2021, Espresso Cafe (FLEGO COM SRL) a închis anul cu o cifră de afaceri de 5 Milioane de € și un nr de 67 de angajați în tot grupul.
Mi-a făcut o deosebită plăcere să-l cunosc pe Mirel și să lucrez cu el timp de 7 luni în programul de Executive Coaching.
Mirel este un antreprenor determinat care a conștientizat cât de important este să ai la dispoziție un sistem bine pus la punct prin care să-ți conduci echipa pentru a deveni cu adevărat performantă.
Tocmai de aceea, l-am invitat să ne împărtășească atât provocările pentru care a apelat la 👉️ Executive Coaching cât și soluțiile identificate în timpul programului.
Provocări identificate:
- Gestionarea unei echipe de 67 de angajați în cel mai eficient mod posibil;
- Creșterea performanțelor echipei prin instrumente eficiente de coaching și leadership;
- Implementarea unui proces de recrutare eficient pentru a atrage cei mai potriviți candidați din piață;
- Implementarea unui plan de inducție și a unui plan de carieră pentru creșterea gradului de retenție.
Etapele programului de Executive Coaching pe care Mirel le-a parcurs:
Etapa I. SISTEM DE LEADERSHIP
Implementarea unui sistem de leadership cu pași clari de acțiune și instrumente performante de coaching prin care să-ți organizezi și să-ți conduci echipa mult mai ușor .
Etapa II. PROCES DE RECRUTARE
Implementarea unui proces de recrutare: construirea avatarului de potențial candidat și a anunțului de recrutare pentru a atrage cei mai potriviți candidați din piață.
ETAPA III. MANAGEMENT OPRAȚIONAL
- Implementarea unui plan de inducție pentru o integrare cât mai bună a angajaților în companie și menținerea focusului pe livrarea de rezultate.
- Construcția planurilor de carieră pentru a susține viziunea companiei și pentru a crește gradul de retenție al angajaților.
Menționez că programul parcurs de Mirel este parte componentă din 👉️ Sistemul de Management & Leadership – BUSINESS OPTIMIZER.
Instrumentul de Evaluare a Sistemului de Management (Operațional & Creștere)
O evaluare corectă a activităților operaționale cât și a celor de creștere te va ajuta să pui bazele unui Sistem de Management matur prin care:
- să evaluezi eficiența activităților care influențează în mod direct profitabilitatea și stabilitatea companiei;
- să dobândești control în afacere și să obții rezultate predictibile;
- să crești nivelul de implicare și productivitate al angajaților;
- să îți dai demisia din rolul de “angajat în propria afacere” și să te ocupi de creșterea reputației firmei, a cifrei de afaceri, a profitului și să obții o cotă de piață mai mare.
Obține acces gratuit la Instrumentul de Evaluare a Sistemului de Management: (Operațional și Creștere) 👉️ Click aici.
Despre autor:
Sunt Gabriel Radu, Fondator PS și Executive Coach, certificat din anul 2011. În tot acest timp, am susținut antreprenori și top manageri din peste 20 de industrii în sistematizarea afacerii și creșterea productivității echipei. În acest sens, am creat și implementat un Sistem de Management & Leadership bazat pe instrumente performante și procese validate în peste 15.000 de ore de Executive coaching.
Ești antreprenor sau top manager și ai o întrebare specifică sau te confrunți cu provocări în echipa sau afacerea ta?
Programează o sesiune online și hai să identificăm împreună soluții personalizate prin care să depășești cu succes provocările și să-ți atingi obiectivele de business.