INSTRUMENT GRATUIT
Planificarea anuală a afacerii (2026)
Planificarea anuală a afacerii (2026)
Identifică blocajele care îți sabotează progresul afacerii și află cum să faci tranziția de la obiective de business stabilite intuitiv la o planificare anuală realizată corect. Astfel, angajații își asumă responsabilitatea rezultatelor, iar tu ai control asupra afacerii.
Prin intermediul acestui instrument:
Evaluezi cât de bine sunt definite viziunea și direcția strategică, astfel încât obiectivele de business să fie setate corect și orientate spre creștere reală;
Verifici dacă planificarea anuală se transformă în acțiuni clare, cu responsabili, termene și KPI-uri, astfel încât progresul să fie vizibil;
Evaluezi dacă activitățile operaționale sunt organizate în mod eficient și dacă dispui de resursele necesare, astfel încât planul anual să poată fi executat fără haos.
(Gratuit)
Instrumentul de Planificare anuală a afacerii, este potrivit pentru business-ul meu?
Instrumentul a fost aplicat cu succes în afaceri din peste 20 de industrii, precum: Construcții, Retail, Medical, Producție, IT, Auto, HORECA, HVAC, Industria Metalurgică și altele.
Prin intermediul instrumentului identifici blocajele care îți sabotează progresul afacerii și afli cum să faci tranziția de la obiective de business stabilite intuitiv la o planificare anuală realizată corect. Astfel, angajații își asumă responsabilitatea rezultatelor, iar tu ai control asupra afacerii.
În cadrul evaluării vei parcurge secțiuni precum:
Dezvoltarea strategică a afacerii – unde vrem sa ajungem (1-3 ani);
Planificare și prioritizare (trimestrială și lunară);
Diagnoza resurselor cheie;
Organizarea activităților operaționale.
Care sunt riscurile la care te expui ca antreprenor dacă neglijezi planificarea afacerii?
Echipa se pierde în urgențe;
Devii “pompierul șef”, care trebuie să le rezolve pe toate;
Obiectivele importante sunt amânate;
Vânzările devin imprevizibile și pierzi controlul asupra stabilității financiare;
Afacerea funcționează haotic, iar tu plătești prețul prin: stres, timp irosit și bani pierduți.
Reține: planificarea nu înseamnă doar să setezi obiective mărețe, ci să construiești mecanismul prin care acestea se transformă în rezultate concrete.
Înseamnă să gestionezi fiecare obiectiv, astfel încât echipa să știe exact ce are de făcut, să urmărești implementarea, să măsori progresul și să ajustezi direcția ori de câte ori este necesar.
În caz contrar, vei fi tras înapoi în realitatea de zi cu zi: haos, urgențe și blocaje operaționale. Iar în acest ritm, obiectivele tale rămân doar promisiuni frumoase uitate pe o foaie de hârtie.
Câteva cuvinte despre Gabriel Radu:
Fondator al brandului Programarea Succesului;
Executive Coach certificat din anul 2011;
Autorul cursurilor - Business Revolution, Leadership Mastery, Motivarea angajaților în companiile românești, etc;
Autorul Sistemelor și Programelor - BUSINESS OPTIMIZER.
Zone de expertiză:
Management | Leadership | Marketing | Vânzări
Ce spun clienții:
Click aiciore de Executive Coaching 1 la 1 și de grup
de cand susțin programe de Management & Leadership
industrii deservite
Antreprenori și Manageri care au urmat cursurile & programele PS
În calitate de Executive Coach, am susținut antreprenori și manageri de top să-și crească afacerile și să-și dezvolte echipele, iar pentru aceasta am folosit un Sistem performant de Management & Leadership.
Acest sistem l-am creat și validat în cele peste 15.000 de ore de Executive Coaching din ultimii 10 ani, susținute cu antreprenori din industrii precum: Construcții, Retail, IT, Auto, HORECA, HVAC, Industria Metalurgică și altele.
Sistemul vine cu o abordare 100% practică și se potrivește atât în firme mici cu 10 - 15 angajați cât și în firme mari cu sute de angajați.
Ce spun clienții mei?
E nevoie de maturitate atât pentru antreprenor cât şi pentru companie. Cea mai mare realizare a mea în antreprenoriat a fost renunţarea la rolul de „pompier”, sau de „erou”. Am avut nevoie de un context, de o situaţie foarte dificilă pentru a da un reset. În primul rând pentru mine şi apoi pentru companie. Tranziţia de la rolul de pompier la antreprenor a fost rapidă, după implementarea unui sistem clar de management bazat pe rezultate, reconstruirea echipei şi delegarea responsabilităţilor către lideri. Îţi mulţumesc pentru mentorat şi coaching!
Am apelat la Gabriel, întrucât am realizat că o echipă de 67 de membri nu mai putea fi condusă doar de mine și de ceea ce pot oferi eu ca perspectivă de leadership oamenilor. Am simțit nevoia de avea pe cineva care să-mi ofere un sistem organizat cu instrumente de lucru în ceea ce privește conducerea oamenilor astfel încât ei să performeze.
Gabriel a fost coach-ul meu timp de 4 ani, timp in care am facut tranzitia de la Administrator Financiar, la administrator cu drepturi depline intr-o afacere cu actionariat strain, si in final la proprietar de afaceri. Ca Administrator Financiar conduceam o echipa de 30 de oameni in compania EEINS GmbH din Iasi, iar provocarile erau mari datorita calitatii ridicate a serviciilor pe care trebuia sa le ofere firma. Pentru gestionarea echipei m-a ajutat mult un program avansat de leadership, in care am lucrat direct cu Gabriel. A fost o evolutie accelerata, timp in care am reusit sa-mi gestionez echipa si mi-am dezvoltat mentalitatea de lider. Acesta a fost un program de leadership cu instrumente utile si practice, usor de implementat si care dau cu adevarat rezultate. Apoi in 2024 am facut tranzitia la statutul de antreprenor, unde am propria afacere: Pensiunea Pescarului, care a inceput sa functioneaze bine imediat dupa deschidere. Insa, asta a fost posibil datorita mentalitatii de antreprenor si instrumentelor pe care le-am folosit in constructia afacerii. Am lucrat cu Gabriel: Modelul de afaceri, Sistemul de Management Operational, si Strategia de crestere a afacerii.
Îmi place abordarea lui Gabriel pentru că este una concretă, rezultatele s-au văzut în doar 4 luni de zile atât pe plan financiar cât și emoțional, sunt mai liniștit și fac lucrurile mult mai calculat. Am evoluat foarte mult atât în relația cu clienții cât și cu angajații.
Am avut o întâlnire cu Gabriel Radu care s-a transformat într-o experiență excelentă. A fost profesionist, a oferit servicii de înaltă calitate și mi-a oferit resurse valoroase pentru măsurarea satisfacției angajaților. Recomand cu căldură serviciile lui Gabriel Radu.
Am configurat împreună cu Gabriel strategia de dezvoltare a afacerii și ne-am pus la punct procesul de recrutare, planurile de inducție și planurile de carieră cu responsabilități și KPI clare. Pentru afacerea mea toate aceste procese au venit la fix. Până în momentul de față conduceam echipa destul de haotic, însă Gabriel m-a ajutat să aflu exact unde sunt problemele și de ce oamenii nu sunt motivați. Eram tot timpul în partea de execuție, acum, am câștigat timp și nu mă mai focalizez pe lucrurile mici.
Informaţie de înaltă calitate, livrata într-un mod simplu şi plăcut, îţi oferă claritate pe zi ce trece şi te îndeamnă inevitabil la acţiune. Iar instrumentele oferite sunt cu siguranţă "cireaşa de pe tort". Îţi mulţumesc mult, Gabriel. Felicitări pentru ceea ce faci!
Trecând prin acest program am înţeles cât de important este să am o strategie clară de dezvoltare a echipei, cum să-mi valorific resursele în mod eficient şi cum să conduc astfel încât să obţin mult mai uşor implicarea echipei. Acestea sunt motivele pentru care recomand cu căldură colaborarea cu Gabriel Radu.
Foarte mulțumit! Gabriel a scanat după prima ședință principalele probleme majore ale organizației în care lucrez și a făcut lumină în mintea mea referitor la pașii care trebuie urmați pentru a avea succes în dezvoltarea atât a organizației cât și a mea în interiorul ei. Recomand 100%.
Echipa a început să fie mai unită, munca mai organizată şi odată cu aceasta au venit şi rezultatele financiare. Recomand acest program!
Gabriel are metode foarte simple şi foarte aplicabile. Efortul depus merită pentru rezultatele pe care le obţii ulterior ! Recomand cu încredere!
Ești la un click distanță de a obține acces la Instrumentul de Evaluare: Planificarea Anuală a Afacerii!
Acest instrument este pentru tine dacă îți dorești să:
Evaluezi cât de bine sunt definite viziunea și direcția strategică, astfel încât obiectivele de business să fie setate corect și orientate spre creștere reală;
Verifici dacă planificarea anuală se transformă în acțiuni clare, cu responsabili, termene și KPI-uri, astfel încât progresul să fie vizibil;
Evaluezi dacă activitățile operaționale sunt organizate în mod eficient și dacă dispui de resursele necesare, astfel încât planul anual să poată fi executat fără haos.