Ghid de Sistematizare a Afacerii: află cum să crești productivitatea angajaților și profitul companiei fără să rămâi blocat în operațional
Ghidul este potrivit pentru tine dacă ești Antreprenor sau CEO și ai o echipă de peste 5 angajați.
Vreau acces la ghid(Gratuit)
Pentru cine este potrivit Ghidul: Sistematizarea Afacerii?
Acest ghid este potrivit pentru tine dacă ești Antreprenor sau CEO și îți dorești:
să elimini haosul din activitățile zilnice și îmbunătățești eficiența operațională;
să deții controlul în afacere și să obții rezultate predictibile;
să evaluezi performanțele angajatilor în mod obiectiv și să-i remunerezi în funcție de rezultate;
să construiești un nucleu de lideri performanți care să asigure sustenabilitatea companiei în fața provocărilor;
să crești profitul în afacere și să obții un grad mai mare de libertate ca antreprenor;
să scalezi afacerea în mod strategic și sustenabil.
Ce informații și instrumente vei găsi în acest ghid?
1. Îți ofer acces la un Chestionar de identificare a nivelui de Management Operațional, ce îți permite să evaluezi eficiența activităților care au un impact major asupra rezultatelor din afacere. În baza rezultatelor obținute, vei avea acces la un set de recomandări personalizate, adaptate nivelului de management la care te încadrezi;
2. Afli care sunt componentele esențiale pe care îți recomand să le consolidezi pentru a maximiza productivitatea angajaților și profitul companiei;
3. Ai acces la structura completă a Sistemului de Management & Leadership – BUSINESS OPTIMIZER, ce îți permite:
să obții control în afacere fără să fii blocat în micromanagement;
să crești afacerea în mod strategic chiar și într-un mediu de business competitiv;
să construiești un nucleu de lideri capabili să motiveze și să mențină echipa implicată chiar și atunci când apar provocări semnificative.
La ce riscuri te expui dacă nu ai afacerea sistematizată?
Sistemele reprezintă coloana vertebrală a businessului pe care compania funcționează și se dezvoltă în mod sustenabil. Lipsa sistematizării întotdeauna generează haos, productivitate scăzută și în cele din urmă, se ajunge la lupta pentru supraviețuire.
Ca antreprenor, dacă nu îți sistematizezi afacerea, riști enorm să te prăbușești chiar din interior, pentru că pierzi controlul.
Nu concurența te scoate din piață, nu concurența te constrânge să lucrezi cu marje scăzute.
Te auto-excluzi treptat, de la un trimestru la următorul, întrucât:
– în loc de sistematizare, întreții haosul; și…
– în loc să te ocupi de obiectivele strategice din zona de creștere, ești blocat în operațional.
Care sunt beneficiile atunci când ai o afacere sistematizată?
Sistemele îți oferă predictibilitate: te ajută să elimini haosul din activități, îmbunătățesc eficiența operațională și consolidează afacerea;
Sistemele sunt măsurabile: îți permit să evaluezi performanțele angajatilor în mod obiectiv și să-i remunerezi în funcție de rezultate;
Sistemele îți permit delegarea: te eliberezi de responsabilitățile operaționale, astfel încât să te poți concentra pe obiectivele strategice de creștere ale afacerii;
Sistemele sunt scalabile: îți permit o creștere organizată și predictibilă, dacă nu ai implementat sisteme clare, scalarea afacerii va fi o provocare;
Afacerile sistematizare sunt mai ușor de francizat și de vândut: o afacere sistematizată reflectă eficiență și stabilitate, factori esențiali pentru atragerea cumpărătorilor și a investitorilor.
Câteva cuvinte despre Gabriel Radu:
Fondator al brandului Programarea Succesului;
Executive Coach certificat din anul 2011;
Autorul cursurilor - Business Revolution, Leadership Mastery, Motivarea angajaților în companiile românești, etc;
Autorul Sistemelor și Programelor - BUSINESS OPTIMIZER.
Zone de expertiză:
Management | Leadership | Marketing | Vânzări
Ce spun clienții:
Click aiciore de Executive Coaching 1 la 1 și de grup
de cand susțin programe de Management & Leadership
industrii deservite
Antreprenori și Manageri care au urmat cursurile & programele PS
În calitate de Executive Coach, am susținut antreprenori și manageri de top să-și crească afacerile și să-și dezvolte echipele, iar pentru aceasta am folosit un Sistem performant de Management & Leadership.
Acest sistem l-am creat și validat în cele peste 15.000 de ore de Executive Coaching din ultimii 10 ani, susținute cu antreprenori din industrii precum: Construcții, Retail, IT, Auto, HORECA, HVAC, Industria Metalurgică și altele.
Sistemul vine cu o abordare 100% practică și se potrivește atât în firme mici cu 10 - 15 angajați cât și în firme mari cu sute de angajați.
Ce spun clienții mei?
E nevoie de maturitate atât pentru antreprenor cât şi pentru companie. Cea mai mare realizare a mea în antreprenoriat a fost renunţarea la rolul de „pompier”, sau de „erou”. Am avut nevoie de un context, de o situaţie foarte dificilă pentru a da un reset. În primul rând pentru mine şi apoi pentru companie. Tranziţia de la rolul de pompier la antreprenor a fost rapidă, după implementarea unui sistem clar de management bazat pe rezultate, reconstruirea echipei şi delegarea responsabilităţilor către lideri. Îţi mulţumesc pentru mentorat şi coaching!
Am apelat la Gabriel, întrucât am realizat că o echipă de 67 de membri nu mai putea fi condusă doar de mine și de ceea ce pot oferi eu ca perspectivă de leadership oamenilor. Am simțit nevoia de avea pe cineva care să-mi ofere un sistem organizat cu instrumente de lucru în ceea ce privește conducerea oamenilor astfel încât ei să performeze.
Gabriel a fost coach-ul meu timp de 4 ani, timp in care am facut tranzitia de la Administrator Financiar, la administrator cu drepturi depline intr-o afacere cu actionariat strain, si in final la proprietar de afaceri. Ca Administrator Financiar conduceam o echipa de 30 de oameni in compania EEINS GmbH din Iasi, iar provocarile erau mari datorita calitatii ridicate a serviciilor pe care trebuia sa le ofere firma. Pentru gestionarea echipei m-a ajutat mult un program avansat de leadership, in care am lucrat direct cu Gabriel. A fost o evolutie accelerata, timp in care am reusit sa-mi gestionez echipa si mi-am dezvoltat mentalitatea de lider. Acesta a fost un program de leadership cu instrumente utile si practice, usor de implementat si care dau cu adevarat rezultate. Apoi in 2024 am facut tranzitia la statutul de antreprenor, unde am propria afacere: Pensiunea Pescarului, care a inceput sa functioneaze bine imediat dupa deschidere. Insa, asta a fost posibil datorita mentalitatii de antreprenor si instrumentelor pe care le-am folosit in constructia afacerii. Am lucrat cu Gabriel: Modelul de afaceri, Sistemul de Management Operational, si Strategia de crestere a afacerii.
Îmi place abordarea lui Gabriel pentru că este una concretă, rezultatele s-au văzut în doar 4 luni de zile atât pe plan financiar cât și emoțional, sunt mai liniștit și fac lucrurile mult mai calculat. Am evoluat foarte mult atât în relația cu clienții cât și cu angajații.
Am avut o întâlnire cu Gabriel Radu care s-a transformat într-o experiență excelentă. A fost profesionist, a oferit servicii de înaltă calitate și mi-a oferit resurse valoroase pentru măsurarea satisfacției angajaților. Recomand cu căldură serviciile lui Gabriel Radu.
Informaţie de înaltă calitate, livrata într-un mod simplu şi plăcut, îţi oferă claritate pe zi ce trece şi te îndeamnă inevitabil la acţiune. Iar instrumentele oferite sunt cu siguranţă "cireaşa de pe tort". Îţi mulţumesc mult, Gabriel. Felicitări pentru ceea ce faci!
Am configurat împreună cu Gabriel strategia de dezvoltare a afacerii și ne-am pus la punct procesul de recrutare, planurile de inducție și planurile de carieră cu responsabilități și KPI clare. Pentru afacerea mea toate aceste procese au venit la fix. Până în momentul de față conduceam echipa destul de haotic, însă Gabriel m-a ajutat să aflu exact unde sunt problemele și de ce oamenii nu sunt motivați. Eram tot timpul în partea de execuție, acum, am câștigat timp și nu mă mai focalizez pe lucrurile mici.
Trecând prin acest program am înţeles cât de important este să am o strategie clară de dezvoltare a echipei, cum să-mi valorific resursele în mod eficient şi cum să conduc astfel încât să obţin mult mai uşor implicarea echipei. Acestea sunt motivele pentru care recomand cu căldură colaborarea cu Gabriel Radu.
Foarte mulțumit! Gabriel a scanat după prima ședință principalele probleme majore ale organizației în care lucrez și a făcut lumină în mintea mea referitor la pașii care trebuie urmați pentru a avea succes în dezvoltarea atât a organizației cât și a mea în interiorul ei. Recomand 100%.
Echipa a început să fie mai unită, munca mai organizată şi odată cu aceasta au venit şi rezultatele financiare. Recomand acest program!
Gabriel are metode foarte simple şi foarte aplicabile. Efortul depus merită pentru rezultatele pe care le obţii ulterior ! Recomand cu încredere!
Ești la un click distanță de a obține acces la Ghidul: Sistematizarea Afacerii.
Acest ghid, este potrivit pentru tine dacă ești Antreprenor sau CEO și îți dorești:
să elimini haosul din activitățile zilnice și îmbunătățești eficiența operațională;
să deții controlul în afacere și să obții rezultate predictibile;
să evaluezi performanțele angajatilor în mod obiectiv și să-i remunerezi în funcție de rezultate;
să construiești un nucleu de lideri performanți care să asigure sustenabilitatea companiei în fața provocărilor;
să crești profitul în afacere și să obții un grad mai mare de libertate ca antreprenor;
să scalezi afacerea în mod strategic și sustenabil.