VIDEO 1/5: DE CE ŞI CUM SĂ ÎŢI MĂSORI NIVELUL DE LEADERSHIP?
(vezi video mai jos)

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicata. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

30 raspunsuri

  1. Albu Emil Samson spune:

    Salut,
    Lider, comunicarea este necesară când organizezi cu încredere membri în afacere şi te urmează.

  2. Samoilă alina spune:

    Cele mai importante abilități ale unui lider sunt comunicarea, organizarea, încrederea, sa fie respectuos, echitabil, integritatea, influența, delegarea, facilitator.

  3. Florea Andreea spune:

    Abilitatatea de a asculta, de a gestiona eficient grupul si situatiile aparute, de a fi un bun observator, sa fie comunicativ, serviabil, de a fi un promotor al energiei in grup, un bun organizator, vizionar, si sa aiba abilitatea de a stapani arta persuasiunii.

  4. Tabita spune:

    Buna
    Foarte utila prezentarea.
    Un leadership autentic conduce prin influenta.
    Sa aiba aceasta abilitate de conducere,si nu de pozitie.
    Leaderul +echipa,formeaza leadership
    Sa conduca membrii echipei cu atitudine buna,viziune,perspective
    Sa administreze resursele echipei,gestionarea corecta a energiei echipei

  5. Nina Irina spune:

    Lider:
    – puterea exemplului (pentru mine este cea mai importanta calitate a unui lider)
    – motivarea
    – empatia
    – increderea
    – responsabilitatea
    -asumarea
    – initiativa

  6. Chița Stîngaciu spune:

    Felicitări, Gabriel! Un curs eficient și concret!
    Un lider =imaginea echipei, o persoană comunicativa, o persoană cu caracter, o persoană modesta, o persoană cu capacitate puternica de a susține o echipa, o persoană sociabila și cu o atitudine pozitiva.
    Mulțumesc mult! Zi minunata!

  7. Larisa Buta spune:

    Abilități de comunicare, corectitudine, inovatie, onestitate, talent, pricepere, ascultare, respect, inițiativa, viziunea si atitudinea pozitivă.

  8. Raluca spune:

    Un lider este un exemplu pentru echipa .Să aibă următoarele calități:
    Empatic;
    Sociabil;
    Competențe ;

  9. Gianina spune:

    Un lider din punctul meu de vedere il vad ,ca fiind un exemplu pt echipă sa ,în felul în care se comportă, da dovada de interes,responsabilitate ,pt activitatea ce trebuie desfășurată și in modul in care cooperareaza cu echipa sa .

  10. Ursuleanu spune:

    Fiecare calitate este importanta. Din punctul meu de vedere, un lider trebuie sa aiba carisma, sa aiba caracter si sa fie competent.
    Foarte util cursul!
    Multumim!

  11. Sorina spune:

    Din punctul meu de vedere un LIDER inseamna = suma( integritate+comunicator foarte bun+responsabil+ empatic+sistem de valori+ capacitatea de a se adapta oricarei situatii+ transmite putere si forta+deleaga si ofera intotdeauna recunoastere celor din echipa sa+ sustine echipa+pragmatic si orientat spre rezultat+atitudine pozitiva si abilitatea de a vedea mereu plusurile si mai putin minusurile/defectele acestora).

  12. Teodora spune:

    Cum văd eu un lider ideal …
    – onest, moral, integru .
    Categoric ochii subalternului vor fi întodeauna către șef ( lider) , este modelul . Însă in momentul când descoperi ceva ce nu -ți place … nu-ți dorești sa-l mai urmezi . Și rămâne doar o echipa și un șef , atat .

  13. Mihaela spune:

    Liderul trebuie să aibă valori etice: responsabilitate, integritate, respect, obiectivitate.

    Să aibă viziune, să fie capabil să le transmită oamenilor că au un rol important în cadrul echipei, al companiei.

    De asemenea, inteligența emoțională este imperios necesară unui leadership autentic.

  14. GIANINA spune:

    In opinia mea cele mai importante calitati ale unui lider ar trebui sa fie:
    1.COMPETENTA
    2.GENEROZITATE
    3.CARACTER
    3.COMUNICARE
    4.ASCULTARE
    5.RESPONSABILITATE
    6.INVATARE

  15. Carol spune:

    Din punctul meu de vedere cele mai importante abilități din cele 21 prezentate sunt: caracterul, angajamentul, comunicarea, competența, inițiativa, ascultarea, atitudinea pozitivă, rezolvarea problemelor, responsabilitatea servitudinea și viziunea.

  16. Catrina spune:

    Din punctul meu de vedere un lider trebuie sa dețină următoarele abilitați: sa empatizeze cu membri echipei, sa fie o persoana comunicativa, sa fie pregătit in domeniu in care activează, înțelegător, răbdător, implicat, curajos și o persoana cu viziune.

  17. Eleodor spune:

    Din punctul meu de vedere, un lider este:
    1. Competent
    2. Vizionar
    3. Comunicativ
    4. Empatic
    5. Responsabil
    Multumesc pentru curs, excelent – concis si instructiv !!

  18. Gabriela spune:

    Abilitati:
    Comunicare
    caracter
    generozitate
    pasiune
    Relatii
    rezolvarea problemelor

  19. Cozma Mariana spune:

    1. Toleranța
    2. Încrederea în Dumnezeu nu în oameni
    3. Înțelegător
    4. Răbdare
    5. Modestie

  20. Győrfi Ferenc spune:

    Cele mai importante abilități ale unui lider,după mine, sunt:caracterul,competența,rezolvarea problemelor,servitudinea,curajul, inițiativa,viziunea, ascultarea

  21. Gabor Eva spune:

    *optimism
    *rationalitate
    *toleranta
    *activitate,comportament model
    *dinamism
    *expresiv…..

  22. ruja ioana spune:

    Abilitatile unui lider sunt:
    01. Caracter – Fii o bucată de stâncă. Faci ceea ce spui, esti congruent.
    02. Carismă – Impresia pe care o laşi îți influențează afacerea. Este impresia pe care o laşi în mintea oamenilor.
    03. Angajament – Diferenţiază-i pe întreprinzători de visători. Direcţia angajamentelor tale se vede în rezultatele tale.
    04. Comunicare – Dacă nu comunici eficient vei călători singur. Pentru ca oamenii să călătorească cu tine, mai întâi trebuie să te conectezi cu ei; Cu toţii vorbim, însă puţini stabilim relaţii; Este o mare diferenţă între a vorbi şi a comunica; când vorbeşti te adresezi urechilor, când comunici mesajul tău ajunge la inimă.
    05. Competenţă – Dacă devii competent, atunci oamenii vor veni către tine. Competenţa este dincolo de cuvinte; Atunci când eşti competent oamenii se vor conecta cu tine.
    06. Curaj – O persoană curajoasă este o majoritate. Definiţia curajului: curaj înseamnă să îţi fie frică şi totuşi să o faci.
    07. Discernământ- Pune capăt misterelor fără răspuns! Liderii inteligenţi cred numai jumătate din ceea ce li se spune; Liderii care au discernământ ştiu întotdeauna care este jumătatea în care să creadă;
    08. Concentrare – Cu cât este mai puternică, cu atât vei deveni mai puternic. Concentrarea pe un anumit obiectiv este precum o rază laser.
    09. Generozitate – Făclia ta nu se stinge, dacă aprinde o altă făclie. Ceea ce oferi, creşte, se multiplică; Ceea ce păstrezi se pierde.
    10. Iniţiativă – Să nu pleci de acasă fără inițiativă. Succesul are legătură cu acţiunea; Oamenii de succes se află în continuă mişcare. Ei fac greşeli, dar nu renunţă niciodată; Pentru ca mâine să ajungi mai departe, trebuie ca astăzi să faci un pas curajos înainte.
    11. Ascultare – Pentru a fi mai aproape de inimile oamenilor, foloseşte-ţi urechile, dar ascultă cu inima. Mesajul tău trebuie să meargă de la inimă la inimă.
    12. Pasiune – Urmează-ți pasiunea și insiră-i pe ceilalți. Pentru ca organizaţia ta să fie prosperă, pasiunea trebuie să pornească de la persoana care o conduce.
    13. Atitudine Pozitivă – Dacă tu crezi că poţi, probabil chiar poţi. Atitudinea ta, fie te ridică spre o viaţă de calitate, fie te coboară într-o viaţă de coşmar.
    14. Rezolvarea Problemelor – Nu poţi permite ca problemele tale să devină o problemă. Problema pe care crezi că o ai, de fapt, nu este o problemă; Problema ta este determinată de atitudinea pe care o ai vizavi de problemă.
    15. Relaţii – Dacă eşti prietenos, oamenii te vor accepta. Oamenilor nu le pasă cât de multe ştii, până nu știu cât de mult îţi pasă.
    16. Responsabilitate – Dacă nu ai posesia mingii nu poți conduce echipa. Un lider poate renunţa la orice cu excepţia responsabilităţii.
    17. Siguranţă – Competenţa nu compensează niciodată nesiguranţa. Nesiguranţa îi face pe oameni periculoşi. Dacă le permiţi, aceşti oameni te vor arunca în caruselul lor şi te vor învârti până ameţeşti.
    18. Auto-Disciplină – Prima persoană pe care o conduci eşti tu. Plantează copacul auto-disciplinei în viaţa ta începând de azi.
    19. Servitudine – Pentru a progresa, pune-i pe ceilalţi pe primul loc. Servitudinea nu ţine de poziţie. Este vorba de atitudinea de a te pune în slujba oamenilor.
    20. Învățare – Ca să poţi conduce, continuă să înveţi. Fie că eşti un recrut novice sau un veteran de succes, dacă vrei ca mâine să fii campion, astăzi trebuie să înveţi.
    21. Viziune – Poţi cuprinde numai ceea ce poţi vedea. Viitorul aparţine celor care văd posibilităţile, înainte ca acestea să devină clare.

  23. ruja ioana spune:

    interesant 😀 chiar foarte interesant si motivant 😀 multumesc de informatiile utile

  24. Rebecca Raluca Grigoraș spune:

    După părerea mea,abilitățile unui lider ,sunt:răbdarea,încrederea în sine,amabilitatea,creativitatea,comunicarea,responsabilitatea și soluționarea conflictelor

  25. Ficuta spune:

    Cele mai importante abilitati:ascultarea, gândirea pozitiva, comunicarea, responsabilitatea, disciplina, creativitatea și viziunea

  26. Andrei spune:

    Foarte fain cursul! Felicitari! Principalele abilitati ale unui lider: caracterul, rezolvarea problemelor, viziunea.

  27. Luigi spune:

    Salut Gabriel! Sunt de părere că, înțelegerea și a fi perseverent cu echipa ta, îți poate aduce o viziune destul de clară pot să zic asupra a ceea ce s-ar putea realiza pe viitor. Mi-a plăcut foarte, foarte mult acest videoclip. Sunt cu ochii pe tine și abia îl aștept pe următorul. O zi mirobolantă sper să ai!:)

  28. Manea Vasilica spune:

    Buna,
    Până în acest moment nu pot susține că am avut o echipă a mea în subordine, dar am avut de centralizat situații de la mai multe echipe, colaborând cu direct cu persoane cu funcții echivalente sau cu impact mai mare decât ceea ce făceam eu. Fiecare dintre abilitățile prezentate sunt foarte importante, iar perfecționarea lor duce la concretizarea rezultatelor. Multumesc, Vasilica M

  29. Necula Ioana spune:

    Buna,

    Abilitatile leader-ului sunt : comunicarea cu angajatii, seriozitatea, responsabilitatea, implicarea, rezolvarea situatiilor ivite, obtinerea rezultatelor.

    Multumesc,
    Ioana

  30. Chiuta Marius Daniel spune:

    Salut Gabriel!

    Felicitări pentru curs!
    Din experienţa pe care am acumulat-o până în acest moment în conducerea echipelor consider că cele mai importante abilităţi din cele 21 prezentate în pdf, sunt: caracterul, angajamentul, comunicarea, competenţa, iniţiativa, ascultarea, atitudinea pozitivă, rezolvarea problemelor, responsabilitatea și viziunea.

    Mulțumesc,
    Daniel C.