30/10/2024  

 

În cadrul acestui studiu de caz, am discutat cu Emilia Florea – Antreprenor la Reliable Solutions Group, despre provocările întâmpinate în organizarea eficientă a afacerii.

Emilia are o viziune clară, orientată către creșterea business-ului, conducându-și echipa prin puterea exemplului personal.

Odată ce afacerea a depășit faza de creștere și a intrat în faza de scalare, nevoia principală a fost implementarea unui Sistem de Management 100% personalizat, astfel încât operaționalul să fie bine organizat pentru a se concentra pe eforturile de scalare.


Despre companie:

Reliable Solutions Group, este unul dintre pionierii serviciilor SSM din România, având o experiență solidă din anul 2011 în protejarea companiilor și a angajaților.

A reușit să se mențină în topul furnizorilor de servicii externe, deservind peste 80% din industriile complexe din România. De asemenea, se mândrește cu o acoperire națională completă în toate cele 41 de județe și oferă servicii atât online, cât și offline.


Provocări întâmpinate:

Lipsa unui management organizat care să susțină eficient etapa de scalare a afacerii.

 

Mai exact:

  • Responsabilități neclare pentru angajați;
  • Lipsa de KPI-uri de monitorizare a performanței pe fiecare departament;
  • Plata salariilor doar în funcție de programul de muncă, nu neapărat în funcție de rezultatele salariaților.

Soluții implementate:

 

Am implementat Sistemul de Management Operațional:

 

Etapa 1: Proces de Recrutare

  • Am creat un Proces de recrutare structurat, începând prin a clarifica profilul angajatului pe care îl căutăm, astfel încât să atragem candidații potriviți din piață;
  • Am definit un Anunț de angajare care să atragă cei mai potriviți candidați.

 

Etapa 2: Plan de Inducție

Am construit un Plan de Inducție cu etape clare care să permită noilor angajați să ajungă la un nivel de productivitate cât mai ridicat în perioada de inducție.

 

Etapa 3: Am implementat un Plan de sistematizare a activităților operaționale

Planul de Sistematizare a activităților operaționale conține 8 elemente esentiale:

1. Niveluri de evoluţie în firmă;
2. Responsabilități;
3. Procese / Proceduri;
4. Abilităţi cheie;
5. KPI-uri;
6. Compensaţii şi Beneficii;
7. Avertismente şi Sancţiuni;
8. Program de dezvoltare a angajaților.


Rezultate și Concluzii:

În concluzie, rezultatele s-au concretizat într-o zonă operațională organizată, astfel încât, lucrurile să fie clare și pentru angajat și pentru companie. Angajatul știe concret ce așteptări are compania de la el și ce trebuie să furnizeze, iar compania știe cum să-i măsoare performanța și să-l plătească corect, în funcție de rezultate.

Menționez că programul parcurs de Emilia este parte componentă din 👉️ Sistemul de Management & Leadership – BUSINESS OPTIMIZER.


Ce spune Emila Florea?

Antreprenor – RSGE

„În momentul de față avem un sistem de management eficient. Funcționează!

Ne ajută că în faza de scalare avem un sistem care este predictibil pentru creșterea companiei, știu exact direcția, iar angajații știu ce așteptări există de la ei din punct de vedere al responsabilităților, ce își dorește compania și ce le oferim noi la schimb de asemenea.

În momentul în care ai partea de operațional organizată, oamenii cheie din compania ta se pot ocupa de creștere, pentru că în orice companie creșterea trebuie să reprezinte o normalitate.”


Instrumentul de Evaluare a Sistemului de Management (Operațional & Creștere)

O evaluare corectă a activităților operaționale cât și a celor de creștere te va ajuta să pui bazele unui Sistem de Management matur prin care:

  • să evaluezi eficiența activităților care influențează în mod direct profitabilitatea și stabilitatea companiei;
  • să dobândești control în afacere și să obții rezultate predictibile;
  • să crești nivelul de implicare și productivitate al angajaților;
  • să îți dai demisia din rolul de “angajat în propria afacere” și să te ocupi de creșterea reputației firmei, a cifrei de afaceri, a profitului și să obții o cotă de piață mai mare.

 

Obține acces gratuit la Instrumentul de Evaluare a Sistemului de Management: (Operațional și Creștere) 👉️ Click aici.

 

 

Despre autor:

Sunt Gabriel Radu, Fondator PS și Executive Coach, certificat din anul 2011. În tot acest timp, am susținut antreprenori și top manageri din peste 20 de industrii în sistematizarea afacerii și creșterea productivității echipei. În acest sens, am creat și implementat un Sistem de Management & Leadership bazat pe instrumente performante și procese validate în peste 15.000 de ore de Executive coaching.

 


Sesiune de Executive Coaching 1:1

Ești antreprenor sau top manager și ai o întrebare specifică sau te confrunți cu provocări în echipa sau afacerea ta?

Programează o sesiune online și hai să identificăm împreună soluții personalizate prin care să depășești cu succes provocările și să-ți atingi obiectivele de business.

👉️ Click aici și află mai multe despre sesiune