Cum crești vânzările fără să faci reduceri de preț
(pentru cea mai bună experiență video pe telefon, îți recomand să rotești dispozitivul pe orizontală și să activezi modul Ecran complet )
Succesul în vânzări nu ar trebui să depindă întotdeauna de ce reduceri de preț aplici produselor sau serviciilor tale.
Dacă vrei să crești vânzările începe prin a înțelege și a rezolva problemele cele mai importante ale clienților.
Când o persoană suferă, este dispusă să plătească mai mult pentru soluții care îi aduc alinare.
De aceea, înțelegerea și soluționarea durerilor clienților poate fi o metodă mult mai eficientă decât simplele reduceri de preț.
De exemplu: atunci când te doare măseaua, nu-ți pasă nici de prețul produselor, nici de oferte.
Tot ce vrei este să scapi de durere.
Același lucru este valabil și pentru clienții sau potențialii tăi clienți.
Când suferă, sunt mai predispuși să cumpere orice le poate ameliora durerea, chiar dacă acel produs sau serviciu este mai scump.
Prin urmare, dacă vrei să vinzi mai mult fără să faci reduceri de preț, trebuie să înțelegi care este durerea majoră a clienților tăi.
- Ce probleme le provoacă suferința?
- Ce îi împiedică să-și atingă obiectivele?
Odată ce ai înțeles care este durerea majoră a clienților tăi, poți începe să construiești oferta în jurul acelei dureri.
Iată câteva recomandări prin care poți să-ți crești vânzările fără să faci reduceri de preț:
- Prezintă prin ce se diferențiază produsul sau serviciul tău de al concurenților: Ce face ca produsul sau serviciul tău să fie unic?
- Concentrează-te pe prezentarea beneficilor, nu doar pe caracteristici: Nu spune doar că produsul tău are o funcție anume, ci explică ce beneficiu aduce acea funcție.
- Prezintă garanția. Această garanție va ajuta clienții să se simtă încrezători în achiziția lor.
- Informează clienții dacă stocul este limitat sau dacă ai un alt tip de ofertă: Această tactică poate crea un sentiment de urgență și poate determina clienții să cumpere mai repede.
Așadar, prezintă-i potențialului client diferențiatorul, beneficiile, garanția și creează-i o ofertă bazată pe sentimentul de urgență și vei reuși să-i vinzi fără să fie necesar să faci reduceri de preț.
În concluzie, dacă vrei să vinzi mai mult, fără să faci reduceri de preț, trebuie să înțelegi durerea majoră a clienților tăi și să-ți construiești oferta în jurul acesteia. Folosind aceste recomandări, poți crea o ofertă care să fie atât atractivă cât și valoroasă pentru clienții tăi.
Despre autor:
Sunt Gabriel Radu, Fondator PS și Executive Coach, certificat din anul 2011. În tot acest timp, am susținut antreprenori și top manageri din peste 20 de industrii în sistematizarea afacerii și creșterea productivității echipei. În acest sens, am creat și implementat un Sistem de Management & Leadership bazat pe instrumente performante și procese validate în peste 15.000 de ore de Executive coaching.
Ești antreprenor sau top manager și ai o întrebare specifică sau te confrunți cu provocări în echipa sau afacerea ta?
Programează o sesiune online și hai să identificăm împreună soluții personalizate prin care să depășești cu succes provocările și să-ți atingi obiectivele de business.