Cum să crești productivitatea noilor angajați
(pentru cea mai bună experiență video pe telefon, îți recomand să rotești dispozitivul pe orizontală și să activezi modul Ecran complet )
Creșterea productivității angajaților este un factor esențial care determină eficiența operațională și profitabilitatea unei afaceri.
Însă, ce se întâmplă atunci când productivitatea angajaților este mediocră?
Iată un exemplu sugestiv în acest sens:
Gândește-te că în loc să plătești 20 de angajați productivi, trebuie să plătești 30 de angajați cu productivitate mediocră.
Așadar, ca antreprenor, nu îți poți permite să ignori problema productivității scăzute a angajaților, deoarece aceasta poate afecta semnificativ performanța și succesul pe termen lung al afacerii.
În majoritatea situațiilor acesta este factorul care afectează cel mai mult profitul companiei și odată cu asta îți blochează și creșterea.
Cu o echipă mediocră creșterea este grea pentru că este întreținută doar de câțiva oameni care trag zi de zi.
Echipele slabe sau mediocre pot sabota creșterea companiei prin comportamentul lor.
Aceste echipe tind să se opună dezvoltării, invocând diverse motive care împiedică progresul și inovația.
Lipsa de inițiativă, rezistența la schimbare și atitudinile negative pot frâna semnificativ evoluția companiei
Dacă vrei să crești productivitatea angajaților, este esențial să implementezi un 👉️ Sistem de evaluare cu KPI-uri de monitorizare a performanței.
Doar în acest fel îți vei putea plăti angajații în funcție de rezultate.
Dacă nu ai un Sistem de Evaluare al Angajaților și nici nu-ți dezvolți unul, este predictibil că vei ajunge să ai dificultăți serioase în dezvoltarea afacerii, întrucât piața devine din ce în ce mai competitivă.
În concluzie, creșterea productivității angajaților ar trebui să fie o prioritate pentru orice antreprenor sau top manager care dorește să dezvolte afacerea într-un mod predictibil și sustenabil.
Focalizarea pe creșterea productivității ajută la construirea unei afaceri rezistente, capabile să prospere pe termen lung și să se diferențieze într-un mediu de business competitiv.
Despre autor:
Sunt Gabriel Radu, Fondator PS și Executive Coach, certificat din anul 2011. În tot acest timp, am susținut antreprenori și top manageri din peste 20 de industrii în sistematizarea afacerii și creșterea productivității echipei. În acest sens, am creat și implementat un Sistem de Management & Leadership bazat pe instrumente performante și procese validate în peste 15.000 de ore de Executive coaching.
Ești antreprenor sau top manager și ai o întrebare specifică sau te confrunți cu provocări în echipa sau afacerea ta?
Programează o sesiune online și hai să identificăm împreună soluții personalizate prin care să depășești cu succes provocările și să-ți atingi obiectivele de business.