Sistem de Management Operațional - BUSINESS OPTIMIZER


Acest sistem ți se adresează dacă îți dorești:

Să elimini haosul din activitățile zilnice și să obții control în afacere fără să fii blocat în operațional;

Să atragi și să menții cei mai potriviți angajați în firma ta;

Să crești în mod predictibil productivitatea angajaților și profitul companiei.


EXCLUSIV: PENTRU ANTREPRENORI ȘI TOP MANAGERI

Vezi oferta

Informațiile prezentate în Sistemul de Management Operațional - BUSINESS OPTIMIZER au fost aplicate de Antreprenori și Top Manageri din companii precum:


La ce riscuri te expui ca antreprenor dacă nu ai afacerea sistematizată?

Sistemele reprezintă coloana vertebrală a businessului pe care compania funcționează și se dezvoltă în mod sustenabil. Lipsa sistematizării întotdeauna generează haos, productivitate scăzută și în cele din urmă, se ajunge la lupta pentru supraviețuire.

Ca antreprenor, dacă nu îți sistematizezi afacerea, riști enorm să te prăbușești chiar din interior, pentru că pierzi controlul.

Nu concurența te scoate din piață, nu concurența te constrânge să lucrezi cu marje scăzute.


Te auto-excluzi treptat, de la un trimestru la următorul, întrucât:

în loc de sistematizare, întreții haosul;

în loc să te ocupi de obiectivele strategice din zona de creștere, ești blocat în operațional.


Ce trebuie să-ți pui la punct ca să ai o afacere sistematizată?

Primul pas esențial, este să te asiguri că Sistemul de Management Operațional este organizat și consolidat întrucât reprezintă fundația care asigură stabilitatea companiei.

Desigur, mai există și alte sisteme importante în cadrul unei afaceri, însă prioritar este să te asiguri că Sistemul de Management Operațional este bine pus la punct.


Dacă ai probleme în operațional, poți uita de creștere sustenabilă, pentru că orice tentativă de creștere:

va amplifica mult haosul;

iar pagubele create vor fi resimțite pe termen mediu și lung (și în general vor fi mai mari decât creșterea).

Antreprenorii și Top Managerii care nu își pun la punct Managementul Operațional riscă să prăbușească afacerea chiar din interior, întrucât ajung să piardă controlul.

Rămân blocați în operațional și nu mai au timp să se ocupe de obiectivele strategice din zona de creștere.


Prin urmare, ca răspuns la această provocare, am creat Sistemul de Management Operațional - BUSINESS OPTIMIZER.

Acest sistem are la bază instrumente performante, pe care le-am testat în peste 15.000 de ore de Executive Coaching în ultimii 10 ani cu Antreprenori și Top Manageri din companii începând de la câțiva angajați până la sute de angajați, din peste 20 de industrii.


În continuare, sa vedem care este structura Sistemului de Management Operațional - BUSINESS OPTIMIZER, ce îți permite:

să elimini haosul din activitățile zilnice și să obții control în afacere fără să fii blocat în operațional;

să atragi și să menții cei mai potriviți angajați în firma ta;

să crești în mod predictibil productivitatea angajaților și profitul companiei.

I. MANAGEMENT OPERAȚIONAL

Dacă este bine pus la punct, Managementul Operațional te ajută să elimini haosul din activitățile zilnice și să obții control în afacere fără să fii blocat în micro-management.

Însă, ca Antreprenor sau Top Manager, dacă ești blocat în operațional, în realitate nu îți îndeplinești responsabilitățile pentru rolul pe care îl ai în companie. Ești doar un pompier de serviciu, care s-a obișnuit să preia frecvent din sarcinile altora și să facă micro-management.

Abia după ce Managementul Operațional este consolidat, tu, ca Antreprenor, împreună cu Top Managerii din firmă vă puteți concentra cu adevărat pe obiectivele strategice de creștere ale afacerii.

Prin urmare, ca să-ți consolidezi Managementul Operațional, întreaga activitate din firmă o poți împărți în 3 etape:

Recrutare;

Inducție;

Sistematizarea Activităților Operaționale.


Etapa 1:

Recrutare


1. Avatar de potențial candidat;

2. Anunț de angajare;

3. Interviu (Recrutare & Exit).

Etapa 2:

Inducție


1. Plan de inducție.

Prin intermediul planului de inducție, noii angajați reușesc:

✔️să se integreze ușor în echipă;

✔️să devină productivi cât mai rapid.

Etapa 3:

Sistematizarea activităților operaționale


1. Niveluri de evoluţie în firmă;

2. Responsabilități;

3. Procese / Proceduri;

4. Abilităţi cheie;

5. KPI-uri;

6. Compensaţii şi Beneficii;

7. Avertismente şi Sancţiuni;

8. Program de dezvoltare a angajaților.

Sistem de Management Operațional - BUSINESS OPTIMIZER
Beneficii vs. Consecințe

Care sunt beneficiile dacă implementezi Sistemul de Management Operațional?




ETAPA 1 - RECRUTARE:

Atragi candidați potriviți care să devină autonomi în scurt timp de la angajare;

Reduci semnificativ costurile de recrutare;

Îți consolidezi brandul de angajator și imaginea companiei în piața muncii.


ETAPA 2 - INDUCȚIE:

Accelerezi integrarea noilor angajați în rolul pe care îl au în companie;

Scurtezi perioada de inducție și maximizezi productivitatea noilor angajați;

Crești rata de retenție și nivelul de motivație al angajaților.


ETAPA 3 - SISTEMATIZAREA ACTIVITĂȚILOR OPERAȚIONALE:

Obții control în afacere fără să fii blocat în micro-management;

Îți plătești angajații în funcție de rezultate, măsurate lunar prin KPI-uri;

Determini angajații performanți să rămână în companie pentru cât mai mult timp;

Crești semnificativ profitul în afacere;

Reușești să scalezi afacerea într-un mod strategic și sustenabil.

Ce consecințe generează lipsa unui Sistem de Management Operațional?




ETAPA 1 - RECRUTARE:

Atragi candidați nepotriviți din piața muncii;

Consumi ineficient bugetul de recrutare;

Întâmpini dificultăți în menținerea unei imagini pozitive a companiei în piața muncii.


ETAPA 2 - INDUCȚIE:

Noii angajați se integrează greu în rolul pe care îl au în companie;

Vei fi nevoit să recurgi la concedieri costisitoare;

Va crește fluctuația de personal în perioada de inducție.


ETAPA 3 - SISTEMATIZAREA ACTIVITĂȚILOR OPERAȚIONALE:

Pierzi controlul asupra activităților operaționale iar nivelul de productivitate din companie scade semnificativ;

Cresc costurile asociate cu salariile angajaților;

Profitul se va diminua afectând stabilitatea și creșterea companiei;

Nu vei reuși să atragi și să menții în echipa ta angajați performanți;

Îți va fi dificil să susții creșterea afacerii, întrucât nu ai o echipă competentă pe care să te poți baza;

Afacerea va intra în declin și va pierde teren în fața concurenței.

Instrumente de lucru, Ghiduri, Template-uri și Strategii la care primești acces:

Instrument: Avatar de potențial candidat;

Ghid: Cum să scrii un Anunț de angajare atractiv;

Strategie: Cum să atragi candidați potriviți din LinkedIn;

Ghid: Cum susții un Interviu de Recrutare reușit;

Ghid: Cum susții un Interviu de Exit - Top întrebări;

Ghid: Pașii unui Proces de Inducție eficient;

Template: Plan de Inducție;

Template: Plan de Sistematizare a activităților operaționale;

Listă: Top KPI-uri esențiale în business;

Template: Avertismente și Sancțiuni.

Imaginea de ansamblu asupra Sistemului de Management Operațional – BUSINESS OPTIMIZER


În momentul în care aplici în compania ta Sistemul de Management Operațional – BUSINESS OPTIMIZER, vei reuși:

să elimini haosul din activitățile zilnice și să obții control în afacere fără să fii blocat în operațional;

să atragi și să menții cei mai potriviți angajați în firma ta;

să crești în mod predictibil productivitatea angajaților și profitul companiei.

Toate informațiile la care primești acces în cadrul sistemului, precum: instrumente, ghiduri, template-uri și strategii, au fost testate și aplicate în sesiuni de Executive Coaching cu Antreprenori și Top Manageri din companii începand de la câțiva angajați până la sute de angajați, din peste 20 de industrii.

Îți pun la dispozitie un Sistem adaptat realității mediului de business românesc, pe care îl poți implementa cu ușurință în firma ta.

Sistemul de Management Operaționl - BUSINESS OPTIMIZER vine cu o abordare 100% practică, testată și aplicată în firmele din România.

Acum, gândește-te... Dacă alegi să nu-ți consolidezi Managementul Operațional din companie, va trebui să-ți asumi două consecințe majore:

Ca antreprenor, vei rămâne în continuare blocat în operațional și vei face de toate în firmă;

Echipa va avea productivitate scăzută.

Ca să ieși din această capcană, trebuie să pui bazele unui Sistem de Management Operațional cu Roluri, Responsabilități, KPI-uri și un Sistem de Evaluare clar prin care să-ți plătești angajații în funcție de performanțe.

Reține că: Managementul Operațional reprezintă fundația care asigură stabilitatea companiei, dacă nu îți sistematizezi activitățile operaționale din companie, afacerea se va dezvolta în mod haotic, vei pierde teren în fața concurenților, iar în cele din urmă, poți ajunge chiar la faliment.

Te așteaptă o serie de Bonusuri unice!

1. SESIUNE DE EXECUTIVE COACHING 1:1

Aceasta este o sesiune online în care lucrez doar cu tine. Îți voi pune la dispoziție un instrument performant de evaluare a managementului operațional, dar și a managementului de creștere.

În baza rezultatelor, te voi ajuta să îți clarifici care sunt cele mai importante aspecte de care trebuie să ții cont, astfel încât să dezvolți în firmă un management matur, care îți oferă o creștere predictibilă.


2. SISTEM DE EVALUARE A PERFORMANȚELOR ANGAJAȚILOR

Evaluarea performanțelor profesionale reprezintă un proces esențial, indiferent de mărimea sau domeniul de activitate al companiei.

Un Sistem de Evaluare bine pus la punct îți permite să monitorizezi nivelul de implicare și productivitate a angajaților și să-i plătești în funcție de rezultate.

Lipsa unui Sistem clar de evaluare a performanței va conduce la dificultăți serioase în dezvoltarea afacerii. Fără un asemenea sistem, nu vei reuși să îmbunătățești eficiența și productivitatea din companie pentru a ține pasul cu concurența.


Cum te ajută Sistemul de Evaluare?

Monitorizezi performanța pe fiecare departament: vei avea o imagine foarte clară a performanței fiecărui angajat și a fiecărui departament;

Crești nivelul de productivitate: vei ști cu exactitate ce trebuie să îmbunătățești, astfel încât să maximizezi productivitatea din companie;

Reduci fluctuația de personal: bonusurile bazate pe performanță reduc tendința angajaților buni, și interesați de dezvoltare profesională să caute oportunități de angajare în alte companii;

Identifici nevoile de formare ale angajaților: iei decizii informate cu privire la dezvoltarea angajaților din companie;

Crești profitul companiei: îți vei recompensa angajații în mod obiectiv, în funcție de performanțe.


Ce conține Sistemul de Evaluare a angajaților?

Primești acces la un template ușor de utilizat pentru evaluarea angajaților, potrivit pentru toate departamentele din cadrul companiei.

Acest template include:

I. Cele 4 criterii de evaluare a performanțelor angajaților, care îți vor permite să realizezi o evaluare cât mai precisă și obiectivă.

II. Fișe de Evaluare a angajaților de care ai nevoie, pentru a constitui o bază legală în firmă:

Anexa 1. Raport de Feedback în urma evaluării;
Anexa 2. Raport de Evaluare a performanțelor întregii echipe;
Anexa 3. Confirmarea informării persoanelor evaluate;
Anexa 4. Contestarea evaluării.

III. Exemplu completat cu cele 4 criterii de performanță pentru evaluarea angajaților.
Îți ofer acces la un exemplu concret dintr-o companie care a implementat Sistemul de Evaluare a Performanțelor Angajaților. Practic, îți pun la dispoziție toate resursele necesare pentru a construi în cadrul firmei propriul sistem de evaluare a angajaților.


3. ACCES ÎN GRUPUL PREMIUM

În această comunitate, ai oportunitatea să interacționezi cu ceilalți membri - antreprenori și top manageri. Poți adresa întrebări, obține recomandări și chiar dezvolta parteneriate. De asemenea, ai acces la conținut exclusiv: articole, studii de caz, instrumente testate și strategii validate în peste 20 de industrii, toate gândite să contribuie la creșterea performanței echipei și dezvoltarea afacerii.


Plan Tarifar: Sistem de Management Operațional -
BUSINESS OPTIMIZER



Acest Sistem este disponibil în două variante: BASIC | VIP

BASIC: Sistem de Management Operațional - BUSINESS OPTIMIZER.

[Format - Video]
Primești acces pe viață la Sistemul de Management Operațional - BUSINESS OPTIMIZER, în format video.

Sistemul a fost implementat în companii începând de la câțiva angajați până la sute de angajați, din peste 20 de industrii.

Pe lângă video-uri, sistemul conține instrumente practice și bonusuri.

Toate instrumentele la care primești acces au fost testate și aplicate în cadrul a peste 15.000 de ore de Executive Coaching cu Antreprenori și Top Manageri din peste 20 de industrii.

VIP: Program de implementare a Sistemului de Management Operațional - BUSINESS OPTIMIZER.

[Format - Sesiuni LIVE 1la1 și de grup cu Managerii cheie din companie].
Varianta VIP este destinată doar Antreprenorilor și Top Managerilor, care își doresc să implementeze Sistemul de Management Operațional - BUSINESS OPTIMIZER în companie, beneficiind de întreaga mea experiență.

În Varianta VIP, personalizez Sistemul de Management Operațional - BUSINESS OPTIMIZER la specificul companiei și fac asta împreună cu oamenii tăi cheie.

Apoi vă susțin pe toată perioada de implementare.

PLAN TARIFAR BASIC


SISTEM DE MANAGEMENT OPERAȚIONAL - BUSINESS OPTIMIZER [FORMAT - VIDEO]

1000 €

(+TVA)

  • PRIMEȘTI ACCES INSTANT ȘI PENTRU TOTDEAUNA LA:

    Sistem de Management Operațional – BUSINESS OPTIMIZER [Format – Video];


    Instrumente de lucru, Ghiduri, Template-uri și Strategii gata de pus în practică.


    BONUSURI:

    Sesiune de Coaching Executiv 1:1 cu Gabriel Radu (Executive Coach & Autorul Sistemului).
    [Durată sesiune: 1 oră];


    Sistem de Evaluare a Angajaților: îți permite să monitorizezi nivelul de implicare și productivitate a angajaților și să-i plătești în funcție de rezultate;


    Acces în grupul de Facebook Premium – BUSINESS OPTIMIZER.

PLAN TARIFAR VIP


PROGRAM DE IMPLEMENTARE A SISTEMULUI DE MANAGEMENT OPERAȚIONAL - BUSINESS OPTIMIZER [FORMAT - SESIUNI 1:1 / GRUP]

La varianta VIP, primești acces Gratuit la Sistemul de Management Operațional – BUSINESS OPTIMIZER împreună cu toate Bonusurile prezentate în Varianta BASIC. Practic, vei achita doar implementarea sistemului.

 

Numărul de ore estimat pentru implementarea Sistemului de Management Operațional – BUSINESS OPTIMIZER, depinde de dimensiunea şi particularitățile companiei. Durata va fi stabilită de comun acord după realizarea unei analize detaliate, în cadrul unei discuții online 1la1.

 

BONUSURI:

PRIMEȘTI ACCES INSTANT ȘI PENTRU TOTDEAUNA LA:

Sistem de Management Operațional – BUSINESS OPTIMIZER [Format – Video];


Peste 25 de Instrumente de lucru, Ghiduri, Template-uri și Strategii gata de pus în practică;


Sesiune de Coaching Executiv 1:1 cu Gabriel Radu (Executive Coach & Autorul Sistemului).
[Durată sesiune: 1 oră];


Sistem de Evaluare a Angajaților: îți permite să monitorizezi nivelul de implicare și productivitate a angajaților și să-i plătești în funcție de rezultate;


Acces în grupul de Facebook Premium – BUSINESS OPTIMIZER.