Sistem de Leadership - BUSINESS OPTIMIZER


Acest sistem ți se adresează dacă îți dorești:

Să construiești o echipă implicată și motivată pe care te poți baza chiar și în situații dificile;

Să formezi un cerc de lideri capabili să susțină atingerea obiectivelor de creștere din companie.

EXCLUSIV: PENTRU ANTREPRENORI ȘI MANAGERI

Vezi oferta

Informațiile prezentate în Sistemul de Leadership - BUSINESS OPTIMIZER au fost aplicate de Antreprenori și Manageri din companii precum:


Știi care este principala diferență dintre o companie care crește accelerat și una care se luptă să facă față provocărilor zilnice?

Calitatea liderilor influențează direct calitatea echipei, iar aceasta, la rândul ei, determină cifra de afaceri și profitul companiei. Astfel, valoarea unei companii este puternic influențată de competențele liderilor săi.

Dacă nivelul de leadership din companie este scăzut, liderii compromit stabilitatea afacerii și îi blochează creșterea. Este o mare diferență între un șef care dă ordine și un lider care știe cum să-și conducă eficient echipa.

În timp ce șefii mențin compania la nivel de supraviețuire, liderii susțin eficient creșterea sau chiar scalarea acesteia și sunt singurii care pot face asta. Fără un cerc de lideri capabili să motiveze și să mențină echipa implicată o strategie de creștere este doar un plan pe hârtie.

Acum gândește-te: În compania ta ai șefi care doar mențin lucrurile pe linia de plutire sau lideri care transformă provocările în oportunități de creștere?

În firmele în care liderii nu știu cum să-și conducă echipa, majoritatea angajaților buni vor părăsi firma. Și, în general, unde crezi că se vor duce? De cele mai multe ori, chiar la concurență.

Prin urmare, dacă ignori dezvoltarea liderilor, în cel mai fericit caz, vei crește în ritm cu piața. Însă, nu vei reuși să accelerezi creșterea companiei.

Ca soluție la această provocare, am creat Sistemul de Leadership – BUSINESS OPTIMIZER, conceput în mod special pentru a susține liderii în conducerea eficientă a echipelor.

În continuare, sa vedem care este structura Sistemului de Leadership - BUSINESS OPTIMIZER, ce îți permite să construiești în firma ta un cerc de lideri capabili să motiveze și să mențină echipa implicată astfel încât să accelerezi creșterea companiei.

Sistemul de Leadership – BUSINESS OPTIMIZER conține 3 Trepte:

Treapta 1: Evaluarea Leadershipului;

Treapta 2: Conducerea echipei;

Treapta 3: Creșterea accelerată a rezultatelor.

SISTEM DE LEADERSHIP - BUSINESS OPTIMIZER

În orice companie, cea mai mare nevoie de lideri nu apare atunci când aceștia se ocupă de activitățile obișnuite, adică cele operaționale.

Nevoia de lideri se resimte cel mai puternic în etapa de creștere, deoarece creșterea poziționează liderii față în față cu obiective mult mai mari și care, în general, expun compania la riscuri.

Una este să conduci echipa prin activități operaționale și cu totul alta este să o conduci gestionând obiectivele de creștere, care de multe ori generează și provocări semnificative.

Abia aici se vede adevăratul leadership și se creează o separație clară între liderii autentici și cei care doar simulează conducerea oamenilor.

Tocmai de aceea, Managementul de Creștere fără Leadership este sortit eșecului.

Dacă ignori dezvoltarea liderilor, în cel mai fericit caz, vei crește în ritm cu piața. Însă, niciodată nu vei reuși să accelerezi dezvoltarea companiei.

TREAPTA 1:

Evaluarea Leadershipului


1. Instrument: Măsurarea Pragului Limitativ.
Verifică dacă liderii din compania ta au abilitățile necesare pentru a-și conduce echipa în mod eficient.

2. Instrument: Măsurarea Nivelului de Leadership.
Identifică nivelul de leadership al oamenilor cu poziții de conducere din compania ta, pentru a afla dacă aceștia pot susține cu adevărat creșterea afacerii.

TREAPTA 2:

Conducerea echipei


1. Cum să câștigi încrederea oamenilor pe care îi conduci;

2. Ce trebuie să faci pentru ca oamenii să te accepte ca lider;

3. Cum să delegi pentru a te elibera de sarcinile zilnice;

4. Cum să elimini conflictele şi individualităţile;

5. Cum să motivezi corect membrii echipei prin metode non-financiare și să obții implicarea acestora;

6. Cum să eviţi capcana liderului suprasolicitat şi să câştigi mai mult timp.

TREAPTA 3:

Creștere accelerată a rezultatelor


1. Cum să creezi un mediu de dezvoltare prin care să creşti calitatea echipei;

2. Cum să menţii echipa implicată chiar şi atunci când apar provocări semnificative;

3. Cum să iei cele mai bune decizii în conducerea echipei sau creşterea afacerii.

Sistem de Leadership:
Beneficii vs. Consecințe

Care sunt beneficiile dacă implementezi Sistemul de Leadership?




TREAPTA 1 - EVALUAREA LEADERSHIP-ULUI:

Identifici liderii ineficienți care demotivează echipa și afectează negativ productivitatea companiei;

Afli care sunt abilitațile de care are nevoie un lider pentru a-și conduce eficient echipa;

Știi exact ce trebuie să îmbunătățești astfel încât rezultatele din companie să crească în mod exponențial.


TREAPTA 2 - CONDUCEREA ECHIPEI:

Oamenii te acceptă ca lider și își doresc ca tu sa îi conduci;

Construiești o echipă implicată pe care te poți baza chiar și în situații dificile;

Știi cum să delegi în mod corect astfel încât să câștigi timp pentru dezvoltarea strategică a afacerii;

Elimini conflictele și individualitățile din echipă;

Crești nivelul de motivare al angajaților;

Eficientizezi timpul tău și al echipei astfel încât să obțineți rezultate cât mai mari.


TREAPTA 3 - CREȘTERE ACCELERATĂ A REZULTATELOR:

Crești calitatea echipei și maximizezi productivitatea din companie;

Menții echipa implicată și focalizată pe rezultate chiar și atunci când apar provocări;

Iei decizii în mod strategic și accelerezi creșterea companiei.

Ce consecințe generează lipsa unui Sistem de Leadership?




TREAPTA 1 - EVALUAREA LEADERSHIP-ULUI:

Nu vei ști cât de eficienți sunt liderii în conducerea echipei și dacă aceștia pot susține creșterea afacerii;

Vei genera mai mult haos care afectează negativ moralul și productivitatea echipei.


TREAPTA 2 - CONDUCEREA ECHIPEI:

Influența ta asupra echipei și asupra celorlalți lideri din firmă va scădea continuu;

Vei încetini sau chiar vei bloca dezvoltarea oamenilor din echipă;

Te vei confrunta cu tensiuni și conflicte frecvente între membrii echipei;

Nivelul de motivare al membrilor din echipa ta va fi scăzut;

Vei pierde implicarea oamenilor pe care îi conduci;

Vei deveni un lider supraîncarcat, iar asta va conduce la epuizare, stres și scăderea eficienței;

Îți va fi aproape imposibil să construiești o echipă performantă care să te susțină în creșterea afacerii.


TREAPTA 3 - CREȘTERE ACCELERATĂ A REZULTATELOR:

Liderii vor pierde implicarea oamenilor;

Nivelul de productivitate din companie va scădea;

Te vei confrunta cu lipsa de claritate și direcție;

Vei pierde bani în fiecare lună și asta întrucât echipa este mediocră;

Riști să iei decizii greșite, cu consecințe negative costisitoare.

Instrumente de lucru, Ghiduri, Template-uri și Strategii la care primești acces:

Instrument: Măsurarea Pragului Limitativ în Leadership;

Instrument: Măsurarea Nivelului de Leadership;

Instrument: Cum calculezi nivelul încrederii pe care ţi-l acordă echipa;

Instrument: Cum recunoști distrugatorii și constructorii de încredere;

Instrument: Cum să câștigi echipa de partea ta;

Instrument: Procesul Delegării în 7 pași;

Instrument: Cum să soluționezi mai ușor conflictele din echipă;

Instrument: Chestionar de identificare a nivelului de motivație a angajaților;

Instrument: Piramida Motivației Angajaților;

Ghid: Top 32 de elemente motivaționale eficiente;

Instrumente de Time Management: Cum să eviți capcana liderului suprasolicitat.

Imaginea de ansamblu asupra Sistemului de Leadership – BUSINESS OPTIMIZER


În momentul în care aplici în compania ta Sistemul de Leadership – BUSINESS OPTIMIZER, vei reuși:

să identifici liderii ineficienți care demotivează echipa și afectează negativ productivitatea din companie;

să construiești o echipă implicată și motivată pe care te poți baza chiar și în situații dificile;

să formezi un cerc de lideri capabili să susțină atingerea obiectivelor de creștere din companie.

Implementarea unui Sistem de Conducere în companie schimbă semnificativ optica liderilor în conducerea echipei, întrucât toți vor conduce folosind același sistem, aceleași set de instrumente, metode și principii de dezvoltare a echipei.

Această abordare aliniază acțiunile liderilor cu obiectivele strategice ale companiei, generând o creștere semnificativă a performanței și a rezultatelor obținute.

Toate informațiile la care primești acces în cadrul Sistemului de Leadership – BUSINESS OPTIMIZER, precum: instrumente, ghiduri, template-uri și strategii, au fost testate și aplicate în sesiuni de Executive Coaching cu Antreprenori și Top Manageri din companii începand de la câțiva angajați până la sute de angajați, din peste 20 de industrii.

Sistemul de Leadership - BUSINESS OPTIMIZER vine cu o abordare 100% practică, testată și aplicată în firmele din România.

Reține: Dacă nu ai lideri competenți pe care să te bazezi în creșterea companiei, tentativele de creștere vor genera haos, supraîncărcarea angajaților cheie și chiar pierderea unor angajați de care compania are mare nevoie.

Dacă ignori dezvoltarea liderilor, în cel mai fericit caz, vei crește în ritm cu piața. Însă, niciodată nu vei reuși să accelerezi creșterea companiei.

Te așteaptă o serie de Bonusuri unice!

1. SESIUNE DE EXECUTIVE COACHING 1:1

Aceasta este o sesiune online în care lucrez doar cu tine. În cadrul acestei sesiuni îți pun la dispoziție Instrumentul de evaluare a nivelului de leadership din companie.

În baza rezultatelor, te voi ajuta să măsori atât nivelul tău de leadership cât și al liderilor, astfel încât să identifici ce funcționează bine și ce poate fi îmbunătățit, pentru a avea o echipă capabilă să susțină eficient atingerea obiectivelor de creștere din companie.


2. SISTEM DE EVALUARE A PERFORMANȚELOR ANGAJAȚILOR

Evaluarea performanțelor profesionale reprezintă un proces esențial, indiferent de mărimea sau domeniul de activitate al companiei.

Un Sistem de Evaluare bine pus la punct îți permite să monitorizezi nivelul de implicare și productivitate a angajaților și să-i plătești în funcție de rezultate.

Lipsa unui Sistem clar de evaluare a performanței va conduce la dificultăți serioase în dezvoltarea afacerii. Fără un asemenea sistem, nu vei reuși să îmbunătățești eficiența și productivitatea din companie pentru a ține pasul cu concurența.


Cum te ajută Sistemul de Evaluare?

Monitorizezi performanța pe fiecare departament: vei avea o imagine foarte clară a performanței fiecărui angajat și a fiecărui departament;

Crești nivelul de productivitate: vei ști cu exactitate ce trebuie să îmbunătățești, astfel încât să maximizezi productivitatea din companie;

Reduci fluctuația de personal: bonusurile bazate pe performanță reduc tendința angajaților buni, și interesați de dezvoltare profesională să caute oportunități de angajare în alte companii;

Identifici nevoile de formare ale angajaților: iei decizii informate cu privire la dezvoltarea angajaților din companie;

Crești profitul companiei: îți vei recompensa angajații în mod obiectiv, în funcție de performanțe.


Ce conține Sistemul de Evaluare a angajaților?

Primești acces la un template ușor de utilizat pentru evaluarea angajaților, potrivit pentru toate departamentele din cadrul companiei.

Acest template include:

I. Cele 4 criterii de evaluare a performanțelor angajaților, care îți vor permite să realizezi o evaluare cât mai precisă și obiectivă.

II. Fișe de Evaluare a angajaților de care ai nevoie, pentru a constitui o bază legală în firmă:

Anexa 1. Raport de Feedback în urma evaluării;
Anexa 2. Raport de Evaluare a performanțelor întregii echipe;
Anexa 3. Confirmarea informării persoanelor evaluate;
Anexa 4. Contestarea evaluării.

III. Exemplu completat cu cele 4 criterii de performanță pentru evaluarea angajaților.
Îți ofer acces la un exemplu concret dintr-o companie care a implementat Sistemul de Evaluare a Performanțelor Angajaților. Practic, îți pun la dispoziție toate resursele necesare pentru a construi în cadrul firmei propriul sistem de evaluare a angajaților.


3. ACCES ÎN GRUPUL PREMIUM

În această comunitate, ai oportunitatea să interacționezi cu ceilalți membri - antreprenori și top manageri. Poți adresa întrebări, obține recomandări și chiar dezvolta parteneriate. De asemenea, ai acces la conținut exclusiv: articole, studii de caz, instrumente testate și strategii validate în peste 20 de industrii, toate gândite să contribuie la creșterea performanței echipei și dezvoltarea afacerii.


Plan Tarifar: Sistem de Leadership -
BUSINESS OPTIMIZER



Acest Sistem este disponibil în două variante: BASIC | VIP

BASIC: Sistem de Leadership - BUSINESS OPTIMIZER.

[Format - Video]
Primești acces pe viață la Sistemul de Leadership - BUSINESS OPTIMIZER, în format video.

Sistemul a fost implementat în companii începând de la câțiva angajați până la sute de angajați, din peste 20 de industrii.

Pe lângă video-uri, sistemul conține instrumente practice și bonusuri.

Toate instrumentele la care primești acces au fost testate și aplicate în cadrul a peste 15.000 de ore de Executive Coaching cu Antreprenori și Top Manageri din peste 20 de industrii.

VIP: Program de implementare a Sistemului de Leadership - BUSINESS OPTIMIZER.

[Format - Sesiuni LIVE 1la1 și de grup cu Managerii cheie din companie].
Varianta VIP este destinată doar Antreprenorilor și Top Managerilor, care își doresc să implementeze Sistemul de Leadership - BUSINESS OPTIMIZER în companie, beneficiind de întreaga mea experiență.

În Varianta VIP, personalizez Sistemul de Leadership - BUSINESS OPTIMIZER la specificul companiei și fac asta împreună cu oamenii tăi cheie.

Apoi vă susțin pe toată perioada de implementare.

PLAN TARIFAR BASIC


SISTEM DE LEADERSHIP - BUSINESS OPTIMIZER [FORMAT - VIDEO]

1000 €

(+TVA)

  • PRIMEȘTI ACCES INSTANT ȘI PENTRU TOTDEAUNA LA:

    Sistem de Leadership – BUSINESS OPTIMIZER [Format – Video];


    Instrumente de lucru, Ghiduri, Template-uri și Strategii gata de pus în practică.


    BONUSURI:

    Sesiune de Coaching Executiv 1:1 cu Gabriel Radu (Executive Coach & Autorul Sistemului).
    [Durată sesiune: 1 oră];


    Sistem de Evaluare a Angajaților: îți permite să monitorizezi nivelul de implicare și productivitate a angajaților și să-i plătești în funcție de rezultate;


    Acces în grupul de Facebook Premium – BUSINESS OPTIMIZER.

PLAN TARIFAR VIP


PROGRAM DE IMPLEMENTARE A SISTEMULUI DE LEADERSHIP - BUSINESS OPTIMIZER [FORMAT - SESIUNI 1:1 / GRUP]

La varianta VIP, primești acces Gratuit la Sistemul de Leadership – BUSINESS OPTIMIZER împreună cu toate Bonusurile prezentate în Varianta BASIC. Practic, vei achita doar implementarea sistemului.

 

Numărul de ore estimat pentru implementarea Sistemului de Leadership – BUSINESS OPTIMIZER, depinde de dimensiunea şi particularitățile companiei. Durata va fi stabilită de comun acord după realizarea unei analize detaliate, în cadrul unei discuții online 1la1.

 

BONUSURI:

PRIMEȘTI ACCES INSTANT ȘI PENTRU TOTDEAUNA LA:

Sistem de Leadership – BUSINESS OPTIMIZER [Format – Video];


Instrumente de lucru, Ghiduri, Template-uri și Strategii gata de pus în practică;


Sesiune de Coaching Executiv 1:1 cu Gabriel Radu (Executive Coach & Autorul Sistemului).
[Durată sesiune: 1 oră];


Sistem de Evaluare a Angajaților: îți permite să monitorizezi nivelul de implicare și productivitate a angajaților și să-i plătești în funcție de rezultate;


Acces în grupul de Facebook Premium – BUSINESS OPTIMIZER.